Onze medewerkers
Onze boekhoudster: zij weet alles over lonen, verzekeringen, contracten, enz... Samen met Nathalie volgt zij ook de ledenwerking op.
Nathalie verzorgt de administratieve kant! Zij verwerkt de inschrijvingen, zorgt dat de ouders een infopakket ontvangen, volgt de betalingen op samen met de algemene administratie voor de vakantiewerking.
Ons manusje van alles. Hij zorgt voor planning, orde en structuur in onze loods en op onze kamp locaties. Tijdens de vakanties zorgt hij ervoor dat al het materiaal op de juiste plaats terechtkomt. Hij houdt een inventaris bij van de loodsen en onderhoudt het materiaal. Hij staat eveneens in voor de logistieke planning op de projecten en bij de promoroutes.
Glenn is onze nieuwst aanwinst in de loods! Hij helpt de orde in onze loods bewaken. Zorgt dat iedereen op tijd zijn materiaal krijgt, helpt de kamplocaties mee opbouwen en ondersteunt ook alle projecten vanuit een logistieke invalshoek.
Zorgt voor een goed reilen en zeilen binnen Free-Time. Hij volgt de planning van kampen, logistiek, projecten op en ondersteunt het team. Daarnaast zorgt Waut voor een goeie sturing van alle internaat kampen.
Wouter is hét aanspreekpunt voor onze monitoren, stagiairs en vrijwilligers. Hij zorgt voor de werving en planning, en organiseert samen met de monitoren ontspannende activiteiten en vormingsmomenten. Bij hem kan je steeds terecht met al je vragen en ideeën. Daarnaast organiseert hij ook alle vormingsmomenten en cursussen.
Rani staat in voor de praktische organisatie van de externaatsvakanties in Antwerpen en Gent. Zij volgt ook het financiële plaatje van de vakanties op: kostenberekeningen, facturen, jaarevaluatie. Heb je praktische vragen over een externaatskamp? Ze staat je graag te woord!
Marc en Dirk zijn de oprichters en bestuursleden van Free-Time vzw. Samen leiden zij alles in goede banen.
Marc en Dirk zijn de oprichters van Free-Time vzw.




.jpg)



